Дотримання вимог безпеки життєдіяльності (система
знань з питань охорони життя, здоров’я, пожежної, радіаційної безпеки, безпеки
дорожнього руху, попередження побутового травматизму, дій у випадках
надзвичайних ситуацій тощо) усіма
учасниками навчально-виховного процесу є запорукою збереження їх життя і
здоров’я, попередження травматизму працівників та учнів. З метою формування
умінь застосовувати знання у практичному житті під час проведення навчально-виховного процесу проводяться інструктажі
з безпеки життєдіяльності з учасниками навчально-виховного процесу.
Програми їх проведення містять питання
особистої безпеки та безпеки оточуючих відповідно до напряму проведення заходів.
Такі інструктажі проводяться у вигляді інформацій про небезпеки, лекцій, бесід
з наступною перевіркою знань та навичок, ігрових тренінгів тощо. У кожному конкретному випадку вчитель або особа,
яка проводить інструктаж з безпеки життєдіяльності, обирає свій шлях і засоби
проведення таких інструктажів.
Про
використання Інструктивно- методичних матеріалів з питань розроблення
інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах
природничо-математичного напряму
Комментариев нет:
Отправить комментарий